piątek, 13 sierpnia 2010

Jak mistrzowsko używać potęgi afirmacji?

Jeżeli stosujesz afirmacje jako jedną z technik przyciągania to prawdopodobnie prędzej czy później zadasz sobie pytanie jakiej formy użyć?
Ja [imię] mam 400 tysięcy na koncie
czy lepiej
Ja [imię] chcę mieć 400 tysięcy na koncie.
Na pierwszy rzut oka nie ma tutaj żadnego problemu, lecz taki dylemat może mocno namieszać w naszym myśleniu o zmianie naszego życia na lepsze. Otóż Joe Vitale tłumaczy to w prosty sposób.


Jeżeli uzywanie formy JA mam powoduje w Twoim mózgu mocny opór coś w stylu
Co Ty bredzisz przecież nie masz tyle kasy
To wtedy warto użyć formy Ja chcę mieć. Jeżeli programowanie mózgu na JA MAM nie powoduje oporu to po prostu użyj tej formy - jest ona silniejsza dla naszej podświadomości.
Tutaj możesz zdobyć DVD z fantastycznego seminarium Joe Vitale, gdzie dokładnie tłumaczy ten proces >>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz