sobota, 21 sierpnia 2010

Zero ograniczeń

Aby ruszyć z miejsca w kwestii naszych planów, marzeń i tego wszystkiego co chcemy, żeby było naszym udziałem musimy zrzucić liny, które są naszymi ograniczeniami. Wyobraź sobie, że 99% ludzi na świecie posiada liny, które kurczowo blokują ich rozwój.
Ostatnio pojawił się w moim życiu kolejna okazja na to, aby przyciągać do swojego życia bogactwo.


Okazało się jednak, że jest to tak fantastyczna wizja, że mój umysł traktują te myśli jako coś nierealnego.Jestem przekonany, że wynika to z faktu, że jeszcze nie wszystko w moim umyśle zostało przestawione na właściwe tory.
Rób wszystko odwrotnie
Gdy zaobserwowałem działanie tego schematu, zauważyłem, że moja podświadomość sabotuje to co udało mi się przyciągnąć. Zrozumiałem, że kolejnym kluczem do przyciągania bogactwa jest obserwacja tego co z naszym życiem wyprawia nasz wierny piesek - podświadomy umysł. Jeżeli dostrzeżesz, że robi on wszystko, żeby ściągnąć Cię na boczny tor, rób odwrotnie niż sugeruje Ci Twój umysł.
Najlepszą techniką podglądania jest użycie 3 pozycji - czyli obserwatora. Robert Dilts dokładnie opisał to zjawisko w jednej ze swoich prac.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz