środa, 6 października 2010

Afirmacja przyciągania pieniedzy - sprawdzone działanie

Dzisiaj chce nauczyć Cię pewnej techniki afirmacyjnej, która pozwoliła mi zmienić doszczętnie moje życie. zanim opiszę ją, chcę jeszcze raz opowiedzieć Ci czym są tak właściwie afirmacje. Mówiąc najprościej jest to "odwrócona litania" zasada jest podobna:
  1. Przez powtarzanie wprowadzamy się w stan alfa;
  2. Stan alfa powoduje, że otwierają się dzrwi do naszego podświadomego umysłu;
  3. Gdy otwiera się podświadomy umysł mamy szansę na zmianę naszych przekonań;
  4. Gdy potrafimy zmienić przekonanie na - mogę być bogaty, zaczynamy w TO wierzyć a nasz umysł to realizuje w naszym życiu. Zaczynamy mieć więcej pieniędzy, radości z życia i czegokolwiek o co poprosimy.


Poznaj za darmo zestaw afirmacji przyciągających pieniądze >>

Litania działa podobnie, ale przeważnie dotyczy ona cierpienia i pokazuje nas jako słabszych ludzi niż jesteśmy w rzeczywistości.
Jak wygląda afirmacja:

Bierzemy do ręki kartkę i długopis i piszemy po 5 razy:

Jak [nasze imię] jestem bogaty

Kolejne 5 wersów
Ty [moje imie] jesteś bogaty

Kolejne 5 wesrów
ON [Twoje imie] jest bogaty

Podczas pisania odczuwasz swoje wnętrze i zastawiasz się jak reagujesz na afirmacje. Gdy czujesz coś niepokojącego zaczynasz pisać Ja [imię] czuję się bezpiecznie, kocham siebie i ufam sobie.

Po 30 dniach takiego ćwiczenia poczujesz kolosalną różnice w odbieraniu siebie samego. Gdy uwierzysz, że jesteś kimś inni też w to uwierzą. Bogactwo przyjdzie do Ciebie samo, gdyż lubi zwycięzców. Powodzenia i do roboty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz